THE SUNSHINE OF ME

Name: NUR ANIS HIDAYU A.K.A Anyss Zailani
Age: 17 years old
Birthday: 28 June 1995
Study at: SMK Taman Selayang
Status: Already Taken
Twitter: Anyss Zailani



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ANYSS ZAILANI

errr!. kwn ke cmni haa.. !
Tuesday 19 July 2011 | 02:40 | 0 comments


                                                                               -puteri-
-farhana-

ha. at ataz ni kwn2 aku.. yg ataz tu nme dye puteri..knal kn.. urm.. cntex kn??.. butt.. aku x ske dah kwan dgn seorng pncuri cmni then naex kn nme aku .. eerrrr!. sumpa weyh !. aku bnci lah !. kau ingt kau dah pndai pazt2 cite yg aku amik gelang dan rntai emas farhana.. aku bru je jdi pngawas tgox kau dah rosak kn nme baex aku .. WTF la weii! ble2 mce la wei aku bole pecat!!.. law pon aku x thu cite sbnanye.. tpi aku rmai kwan laa.. bile2 mse jeaa diorng bole bgi thu aku spe pncuri sbnaa. kwn mkn kwn. x gne la.. aku pk kau baex nk brubaahh .. rupa2 nyee... err!..dasyat setan mngelabah.. ecox sumpa !, aku x nk tgor kau .. kau nk cite pe ke.. lantak kau la.. haram kjadah curi2 rntai2 orng then nk aku back up kau.. x de mase laahh!. aku pon ade idop sndiri x perlu la un kau nk mintax prtolongan aku .. err!. korng2 yg knal aku..wei wei !. sumpa !. aku x thu sbnanyee cite ni.. then najibah ,juliana,dn noma yg bgthu aku semuanyeee.. then bru aku thu cite nie.. x de kne mngena nan aku .. sumpa!. . bak kate noma.. "anyss kau baex x cm puteri kau sabar jea k , kiteorng x sala kn kau butt kiteong ingat puteri past2 rntai dn gelang emas tu at kau sbb kau kawan baex dye yg rpat nan dye ,ttapi kiteorng sala anggap soe k anyss".. urm.. kau tngox ..errr .. saba anyss saba anyss"". then x mnyirap lax uhh aku kne mara nan puteri wktu rehat .. aku ckp lexlox weii .. dah dah .. aku x nk ungkit dah psal ni .. brtambah mnyirap aku .. errr!. oouutt! :'(



Old things | New things