THE SUNSHINE OF ME

Name: NUR ANIS HIDAYU A.K.A Anyss Zailani
Age: 17 years old
Birthday: 28 June 1995
Study at: SMK Taman Selayang
Status: Already Taken
Twitter: Anyss Zailani



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ANYSS ZAILANI

mnyesal ..
Tuesday 4 October 2011 | 13:06 | 0 comments
hye , kali aku nk brcerita tntng idup aku skrng , skrng aku kseorngan dn kne lah single minyingle ni ..err. gile b0san aku dibuatnye , rndu at s0meone pon ada..hnpond dah pun sunyi dn idup aku pon sunyi lah.. so idup aku brpelangi sbb ade facebook dn blogger je ..aku rindu sgt2 dkt kau , maafkn lah aku ni smua salah aku, mmng btol kata kau aku mmng lurus bendul, urm, gile nyesal smpai skrng .. x pe lah kau pon dah brpunye, skjap je kn kau dah brpnye.. aku dah give up bercouple2 ni.. mmng aku x semurah yg kau ckpkn dulu tu ..so , aku msih contact your sister cbb dye je lah bole bgi smgt kkuatan ujian ni .. aku dah brtaubat , bia kate orng , jgn kite kate orng tu.. aku cume jelez tngok orng yg tgah brcouple skrng . sbb ade kasih syng tpi kasih syng parents lgi brmkne kn.. next year , spm ..bile exam spm aku akn buat parents bangga dgn aku , aku nk buktikn cbb diorng cabar aku , parents aku akn bgi sebijik kreta ..kakak spupu pulak up 5A terus dftar aku ke australia blaja di sne .. x saba mnanti spm ..pasal dye aku mmng gile syg at dye .. law aku dijodoh kn dgn dye aku akn jge dye elok2.. serious aku ckp .___.  rntai huruf A aku x kn ilang sbb tu nme kau, i love u capital " A"  !

#aku bukan spe pada kau, tpi kau brmkne bgi aku sbb kau la cinta pertama aku! . fullstop! 

xoxo panda ^^


Old things | New things